De jaarlijkse Universiteitsdag voor alumni wordt dit jaar een online kennisfestival met een gevarieerd programma. Van talkshows met interessante gasten, keynote sprekers tot muziek en andere optredens, verzorgd door UvA-alumni en -wetenschappers.

Dit jaar staat UvA Open in het teken van het thema WelZijn, een begrip dat in deze tijden van Covid-19 verschillende gezichten kent. Welzijn wordt op individueel niveau beleefd maar het wordt vaak op breder, collectief niveau bepaald. Hoe reageren we op uitdagende omstandigheden, hoe zorgen we voor elkaar? En wat kunnen wij vanuit de UvA aan het bredere WelZijn bijdragen?

Binnenkort volgt er meer informatie over het gevarieerde programma van UvA Open 2021, dat plaatsvindt van 2 t/m 5 juni 2021. Vanaf dat moment kun je je als UvA-alumnus aanmelden voor onderdelen naar keuze.