Zelfregie voor organisaties in transitie

Achtmasterclasses met dr. Gerard Donkers

22sep2017 10.00 - 14.30

Evenement

De Kring Andragologie van de Universiteit van Amsterdam richt zich met deze serie masterclasses speciaal op de transitie van zorg en welzijn naar de gemeentes. De masterclasses zijn bedoeld voor professionals en leidinggevenden van organisaties in zorg, welzijn en onderwijs en voor transitie verantwoordelijke portefeuillehouders en managers van gemeentes. Van 8 september tot en met 12 januari.

Organisaties in zorg, welzijn en onderwijs opereren anno nu in een complexe en onzekere wereld vol transities. De taken verzwaren en de middelen worden schaarser. Hoe kunnen professionals en managers in deze context met bezieling hun maatschappelijke opdracht realiseren?

Kernvraag van deze masterclass is: hoe krijgen en behouden wij als organisatie zelf de regie in deze complexe en onvoorspelbare maatschappelijke context?

Docent 

Dr. Gerard Donkers

Data en tijden

Vrijdag 8 september 2017, 10.00 - 14.30 uur.
Vrijdag 22 september 2017, 10.00 - 14.30 uur.
Vrijdag  6 oktober 2017, 10.00 - 14.30 uur.
Vrijdag 3 november 2017, 10.00 - 14.30 uur.
Vrijdag 17 november 2017, 10.00 - 14.30 uur.
Vrijdag 1 december 2017, 10.00 - 14.30 uur.
Vrijdag 22 december 2017, 10.00 - 14.30 uur.
Vrijdag 12 januari 2018, 10.00 - 14.30 uur.

Locatie

Universiteit van Amsterdam, Roeterseilandcampus (goed bereikbaar met openbaar vervoer);  
adres en zaal worden later bekendgemaakt.

Kosten

€ 1.150,-

Het boek Zelfregie terug in het werk . Een inspirerend concept van professionaliteit en organisatieontwikkeling van Gerard Donkers (SWP Publicaties 2015) is inbegrepen in de prijs.

Het is ook mogelijk deze werkplaats in-company te geven. Bij 15 deelnemers uit een en dezelfde organisatie bedragen totale kosten voor de organisatie € 17.640,- (incl. BTW). 

Meer informatie

Voor meer informatie, o.a. over betaling, zie het programma in het downloadbare pdf-bestand. Meer vragen? Neem dan contact op via andragologie@uva.nl.

Gepubliceerd door  Bureau Alumnirelaties en Universiteitsfonds